mandag 22. juni 2026

Burger og konsert


I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv.

Vi var en tur i Generalhagen i dag, siden Hærens Musikkorps hadde konsert. Er glad for at jeg hadde med paraply, siden det regnet.


søndag 21. juni 2026

Dessert på en søndag


Da ble det litt god dessert og YouTube også. 

Er noen jordbær igjen på kjøkkenet. Så da blir det noe godt i morgen også. Med mindre jeg blir småsulten senere da.

Festspillene begynte nylig, og har tenkt å stikke sjekke ut ett par ting i løpet av perioden. Er jo mye spennende som skjer.

Tur, god mat og fiske


 I dag ble det litt god mat etter en kjøretur. Kyllinglår, kyllingvinger, chips, salat, aioli og cheddar dip.

Vi ser litt på Skjærgårdsfeber på tv mens vi spiser.

Har litt jordbær som vi skal ha til dessert etterpå.

Livets kjekkasen skal stikke ut en liten tur for å prøve ut fiskestanga og bare kose seg litt. Får håpe det blir napp.

onsdag 17. juni 2026

Onsdagsgrilling


Ble litt grilling i dag også. Stilig å kunne kose seg med noe godt om sommeren.

Så nå koser vi oss med god mat og The Big Bang Theory på tv. 

Blir vel ellers en rolig kveld videre, får se om vi finner en god film å se etterpå.

Frokost og grilling


Ble loff med salami og eggesalat til frokost i dag. Kjøpte eggesalat på butikken i går. Var godt siden det er en stund siden sist.


I går ble det årets første grilling, og det var kjempegodt. Jeg lagde salat. Vi grillet pølser og kjøtt. Vi lagde også sjampinjongstuing, og vi hadde potetsalat og pølsebrød til også. 

Ble litt rester, så da er det noe å kose seg med i dag også.

fredag 12. juni 2026

Fredagskos med bok


Da var det fredag, og jeg har plukket opp Good Girl, Bad Blood av Holly Jackson.

Pappa Fitz-Amobi er ikke detektiv lenger. Men når broren til en av vennene hennes forsvinner, gar hun med på å finne ut hva som har skjedd. Spesielt siden politiet virker lite interessert, de mener at han dukker opp igjen. Samtidig er en av personene fra A Good Girls Guide to Murder stil for retten. Så det er litt a gjøre her.

Har kommet godt i gang med boka,. Får se om jeg blir ferdig i dag, eller om jeg sparer litt spenning til i morgen.

onsdag 10. juni 2026

Spenning i sola


I dag plukket jeg opp Tørke av Jane Harper, som jeg har kost meg med i sola. Er nesten helt ferdig, bare ett lite mysterium igjen.

Har lest en bok i denne serien tidligere, så jeg slo til da jeg kom over denne. Håper jeg finner den tredje boka etter hvert.

Håper også på at det blir flere bøker i denne serien, og vil gjerne lese andre bøker av henne hvis hun har skrevet noen.

Burger og konsert

I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...