onsdag 7. mai 2025

Litt rikere og lunsj


Pantet noen flasker i dag, ble nesten 100kr. Ikke dårlig.


Ellers ble det lunsj med pappa. Godt med pizza, drikke og litt hvile før det ble litt mer handling. 

Var koselig å komme seg litt ut, handle, spise og kose seg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...