Pantet noen flasker i dag, ble nesten 100kr. Ikke dårlig.
Ellers ble det lunsj med pappa. Godt med pizza, drikke og litt hvile før det ble litt mer handling.
Var koselig å komme seg litt ut, handle, spise og kose seg.
Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting. Er jo koselig når han er i byen og spanderer...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar