tirsdag 3. februar 2026

Dessert etter frokost


Koste meg med denne etter å ha spist frokost i dag. Kjøpte ett par stykker i går. Og ble smakt litt da jeg kom hjem også. 

Dagene er koselige nå som sola skinner så fint igjen. Gleder meg så mye til jeg kan sitte ute og kose meg igjen. Bare ett par måneder til nå så. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...