fredag 27. mars 2026

Fredagspizza og krim


Da var det fredag, og jeg har laget pizza. Nå skal den bare avkjøle seg litt før jeg deler opp og spiser.

Håper det er noe bra å se på tv i helga.

Gleder meg til å lese litt krim i påsken. Har ventet med å lese krim i det siste, for å ha litt å glede meg til siden det snart er påske. Etter det er det bare å kose seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...