tirsdag 5. mai 2026

God mat og bytur


Ble god kveldsmat her i heimen. Kyllinglår og chips. Og godt selskap av kjekkasen i livet.

Var en tur i byen i dag, siden faren min var her. Han hadde sjekk på bilen, så da plukket han neg opp da han var ferdig.

Han spanderte mat som vanlig, snill som han er. 

Var flott vær i dag, noe som var koselig etter drittværet. Får håpe været holder seg bra nå. Spesielt i neste uke, siden det er 17. Mai på søndag

Nå slapper jeg litt bare litt av før jeg tar kvelden. Får sikkert sove godt etter 2 gode måltider og litt farting i butikker. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...