onsdag 28. januar 2026

Onsdagsmat


Har hatt en veldig god middag her. Kyllingvinger, chips, løkringer og aioli. 

Så nå slappes det av foran tv-en. 

Kjøpte en kake også, som skal prøves ut i kveld eller i morgen. Må jo ha noe godt å kose seg med. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...