Har hatt en veldig god middag her. Kyllingvinger, chips, løkringer og aioli.
Så nå slappes det av foran tv-en.
Kjøpte en kake også, som skal prøves ut i kveld eller i morgen. Må jo ha noe godt å kose seg med.
Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting. Er jo koselig når han er i byen og spanderer...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar