fredag 30. januar 2026

Fredagskos


I dag ble det lasagne, salat og hvitløksbrød til middag. Sabla godt.

Det som blir igjen spises senere eller i morgen. 

Ser  på film fornøyeblikket, og senere i kveld blir det litt krim. Må jo kose seg litt når det er fredag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...