I dag ble det lasagne, salat og hvitløksbrød til middag. Sabla godt.
Det som blir igjen spises senere eller i morgen.
Ser på film fornøyeblikket, og senere i kveld blir det litt krim. Må jo kose seg litt når det er fredag.
Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting. Er jo koselig når han er i byen og spanderer...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar