Var heldig idag, fikk nemlig servert frokost. Ikke dårlig, hva? Omelett med ost og skinke. Utrolig godt å spise, og deilig å ikke lage selv.
Ser litt på Helt perfekt på tv og koser oss nå.
Blir også god mat senere, og kanskje en god film eller to.
Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting. Er jo koselig når han er i byen og spanderer...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar