søndag 1. februar 2026

Omelett til frokost


Var heldig idag, fikk nemlig servert frokost. Ikke dårlig, hva? Omelett med ost og skinke. Utrolig godt å spise, og deilig å ikke lage selv.

Ser litt på Helt perfekt på tv og koser oss nå.

Blir også god mat senere, og kanskje en god film eller to. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...