onsdag 17. juni 2026

Frokost og grilling


Ble loff med salami og eggesalat til frokost i dag. Kjøpte eggesalat på butikken i går. Var godt siden det er en stund siden sist.


I går ble det årets første grilling, og det var kjempegodt. Jeg lagde salat. Vi grillet pølser og kjøtt. Vi lagde også sjampinjongstuing, og vi hadde potetsalat og pølsebrød til også. 

Ble litt rester, så da er det noe å kose seg med i dag også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Burger og konsert

I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...