Ble litt grilling i dag også. Stilig å kunne kose seg med noe godt om sommeren.
Så nå koser vi oss med god mat og The Big Bang Theory på tv.
Blir vel ellers en rolig kveld videre, får se om vi finner en god film å se etterpå.
I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar