onsdag 17. juni 2026

Onsdagsgrilling


Ble litt grilling i dag også. Stilig å kunne kose seg med noe godt om sommeren.

Så nå koser vi oss med god mat og The Big Bang Theory på tv. 

Blir vel ellers en rolig kveld videre, får se om vi finner en god film å se etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Burger og konsert

I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...