I dag ble det litt god mat etter en kjøretur. Kyllinglår, kyllingvinger, chips, salat, aioli og cheddar dip.
Vi ser litt på Skjærgårdsfeber på tv mens vi spiser.
Har litt jordbær som vi skal ha til dessert etterpå.
Livets kjekkasen skal stikke ut en liten tur for å prøve ut fiskestanga og bare kose seg litt. Får håpe det blir napp.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar