søndag 21. juni 2026

Dessert på en søndag


Da ble det litt god dessert og YouTube også. 

Er noen jordbær igjen på kjøkkenet. Så da blir det noe godt i morgen også. Med mindre jeg blir småsulten senere da.

Festspillene begynte nylig, og har tenkt å stikke sjekke ut ett par ting i løpet av perioden. Er jo mye spennende som skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Burger og konsert

I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...