I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv.
Vi var en tur i Generalhagen i dag, siden Hærens Musikkorps hadde konsert. Er glad for at jeg hadde med paraply, siden det regnet.
I kveld koser vi oss med hamburger, chips, cheddardipp og potetsalat. Vi ser også på The Big Bang Theory på tv. Vi var en tur i Generalhagen...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar