Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.
Er jo koselig når han er i byen og spanderer lunsj.
Deilig å komme hjem. Nå pøser det ned ute.
Har fått satt bort frysevarene, så nå skal det slappes litt av.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar