onsdag 24. juni 2026

Lunsj og handletur


Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting. 

Er jo koselig når han er i byen og spanderer lunsj.

Deilig å komme hjem. Nå pøser det ned ute.

Har fått satt bort frysevarene, så nå skal det slappes litt av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lunsj og handletur

Da ble det lunsj med faren min. Han er i byen en tur fordi han skulle handle inn ett par ting.  Er jo koselig når han er i byen og spanderer...