Da har jeg lest ut Good Girl, Bad Blood av Ho. lly Jackson. Hadde en liten pause fra boka, det var godt å bli ferdig med den.
Krysser for at de mistenkte fra boka blir tatt, og at Max Hastings får som fortjent.
Får se om jeg gar rett på neste bok i serien, eller om en annen bok fanger interessen min.
Deilig å endelig få sitte litt ute igjen. Har vært regn og litt kjølig her. Satt litt ute tidligere i uka, men stakk fort inn igjen.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar