Småe glimt fra uka så langt. Alt fra konsert, til lunsj, til litt kos hjemme.
Begynte å lese litt i De tause av Yrsa Sigurdardottir i går. Ikke helt sikker på hva jeg synes om boka, men leste vel bare ca 40-50 sider. Gleder meg til å lese videre etter hvert.
Nå koser jeg meg med litt film på tv. Var godt å få sitte litt ute. Håper på skikkelig sol igjen snart. Temperaturen er for det meste bra.







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar